Kontakty pro přijetí

Marie Fouňová, DiS.

sociální pracovnice

+420 739 686 251

Lucie Davidová, DiS.

koordinátorka péče, fundraiserka

+420 774 413 374

hospic@hospictachov.cz

Kde nás najdete

Kde nás najdete

SEDMDESÁTKA
(nápis nad hlavním vchodem)
náměstí Republiky č.70
347 01 Tachov

 Transparentní účet

2400 723 426 / 2010 

(Fio banka)

Nejčastější otázky – FAQ

 

Kdy je na čase přemýšlet o hospicové službě pro vaše blízké?

Byla-li vašim blízkým diagnostikována nevyléčitelná nemoc, jejíž léčba byla ukončena a nemocný potřebuje ulevit od bolesti a dalších tělesných a duševních obtíží. A pokud má alespoň jeden blízký možnost celodenně pečovat o nemocného v domácím láskyplném a klidném prostředí.

Co vše musím zařídit?

Zařizovat nemusíte v podstatě nic, se vším vám pomůžeme a provedeme vás jednotlivými kroky procesu při žádosti o naše služby. Stačí, když nás kontaktujete:

Jak je služba poskytována?

Služba mobilního hospice je poskytována u klienta doma formou návštěvní služby a nepřetržité pohotovosti.

Je hospicová péče hrazená ze zdravotního pojištění?

V současné době bohužel není hospicová péče hrazena zdravotními pojišťovnami.

Kolik stojí mobilní hospicové služby?

Klient s řádně sepsanou smlouvou hradí pouze ty dny, kdy k němu byl uskutečněn alespoň jeden výjezd – počet výjezdů v daný den nehraje roli – klient platí vždy jen 150,- Kč. Tento poplatek se nenavyšuje ani o cenu spotřebovaných pohonných hmot, zdravotnických materiálů, léků a zapůjčených kompenzačních pomůcek,  vše zdarma pro klienta. Telefonické konzultace jsou samozřejmostí a částka poplatku za den výjezdu se nemění.

1 den, kdy jsme ke klientovi vyjeli = 1 poplatek ve výši 150,- Kč.

  • Cena za péči bude fakturována zpětně dle skutečně provedených návštěv vždy ke konci kalendářního měsíce.
  • V ceně je zahrnut běžně spotřebovaný materiál – stříkačky, jehly, hadičky, obvazy atd.
  • Mobilní hospicová péče je účtována pouze ve dnech, kdy byla provedena návštěva.
  • Úhrady za služby jsou prováděny způsobem, který si zvolíte ve smlouvě
    a to do 15 dnů od vystavení faktury.
  • Zdravotní a kompenzační pomůcky a podpůrné přístroje jsou zapůjčovány zdarma na základě smlouvy z vlastní půjčovny pomůcek.

Jak často k nám budete jezdit?

První návštěva bude příjmová, na té se domluvíme na frekvenci našich návštěv. Pak budeme jezdit podle plánu, nebo na zavolání (když se zhorší zdravotní stav, nevyhovuje medikace, potřeba ošetření apod.), případně zavoláme my vám, zda něco nepotřebujete.

Jak často a kdy vám můžu telefonovat?

Volat nám můžete kdykoliv, ve dne v noci, doslova 24 hodin denně. Jedna z našich zdravotních sestřiček vždy drží pohotovost a je připravena na telefonické konzultace či výjezd ke klientovi.

Kdo všechno přichází za klientem domů?

Na první příjmovou návštěvu přijde zpravidla lékařka, zdravotní sestra a terénní sociální pracovnice. Na plánované návštěvy budou jezdit naše zdravotní sestřičky. Pokud si to budete přát, můžeme vám také zajistit (pro klienta i pečující) návštěvu psychologa nebo duchovního dle vašeho vyznání.

Jak je mobilní hospic Sv. Jiří v Tachově financován?

Hospicový rozpočet na každý rok je složen z:

  • příspěvků kraje, měst a obcí
  • příspěvků nadací
  • grantů a dotací
  • sponzorských a firemních darů
  • darů jednotlivců
  • benefičních akcí (přednášky, bazárky, prodejní stánky na akcích)
  • z Klubu přátel hospice

 

Podpořte nás